Aamuyöstä pitäisi nukkua. Mutta taas vaihteeksi valvon ku viimeistä päivää. 0,7l Gin Lemon on tyhjentyny suht tiuhaa vauhtia, vaikka alottelinkin sen tyhjentämistä jo tossa 11 aikaan illalla. Nyt pienessä huppelissa mietin että pitäiskö tässä lähteä läheiselle huoltoasemalla jatkamaan ykköskaljalla. Tosin mitään tärkeää ei ole koulussakaan menetettävissä. Ainoastaan opiskelupaikka mut se on sitten asia erikseen. Tässä talven mittaan olen tullut siihen tulokseen, ettei nykyinen ala ole ihan minua varten. Pitäisi kai lopettaa ennenkuin valmistun, ettei vahingossakaan tule väärää alaa opiskeltua, sen virheen kun tein jo ravintolakokkilinjan kohdalla. Juuri tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei mikään kiinnosta, enkä koulussakaan ole näyttäytynyt kohta viikkoon. Ainakaan tunneilla. Yhdellä tunnilla tosin näyttäydyin, ja se taisi olla viikko sitten Tiistaina. Eilen terveydenhoitaja laittoi sähköpostia, että pitäisi pitää palaveri koulunkäyntiäni koskien, mutta en vastannut kyseiseen sähköpostiin, koska mielestäni koulunkäynnissäni ei ole mitään keskusteltavaa. Ja muutenkin täysi-ikäisenä olen vastuussa kaikesta mitä teen, joten jos joutuisinkin palaveeraamaan koulunkäynnistäni, toteaisin vain, ettei minulla ole mitään yytä opiskella juuri tällä hetkellä, koska en tiedä mitä elämältäni haluaisin, eikä juuri tämä ala kiinnosta. Jos saan potkut nykyisestä opiskelupaikastani, sekään tuskin liikuttaa minua missään määrin. Mieluiten vain olen siihen asti, että opiskelu kiinnostaa taas, koska tälläkin hetkellä puolet lukuvuodesta pitäisi uusia. Mutta, nyt juon tuon pullon tyhjäksi, ja eksyn luultavasti lähimmälle huoltoasemalle juomaan ykköskaljaa.