Koko päivän mietin miten saisin puettua erään mieltäni painavan asian sanoiksi. Nyt sitten vihdoinkin keksin sen.

Moni on varmaankin noteerannut, että nykynuoriso aloittaa tupakoinnin ja ryyppäämisen yhä nuorempana. Ai niin, ja seksin harrastamisen. Nyt kuitenkin itse aiheeseen.

Perässäni roikkuu eräs 14-vuotias tyttö. Ei siinä vielä mitään, että hän roikkuu perässäni, mutta hän on alaikäinen, ja lain mukaan saa harrastaa seksiä vasta 16-vuotiaana, eli 2010. Ja itse olen 18-vuotias. No, tämä kyseinen tyttö tuossa muutama päivä sitten ilmoitti, että hän haluaa menettää neitsyytensä minulle. Syy: hän luulee että seurustelemme, ja ei halua että käyn ns. vieraissa. No, osasyyllinen olen tilanteeseen itsekin, nimittäin olen antanut hänen ymmärtää, että olisin kiinnostunut hänestä seurustelumielessä, vaikka en oikeasti ole. Mutta minkäs teet, tämä yksilö kun tuntuu olevan tyhmä kuin saapas ja vieläpä 10-vuotiaan tasolla. En oikeasti keksi mitään hienotunteista keinoa saada hänet ymmärtämään, että hän on liian nuori minulle. Olen yrittänyt sanoa sitä hänelle, mutta päädyin sitten pahimpaan mahdolliseen vaihtoehtoon, sydämen särkemiseen. Ei hän muuten taida tajuta.